Zaktualizowaliśmy naszą Politykę Prywatności. Tutaj możesz zobaczyć ostatnią wersję Polityki Prywatności. X

Wsparcie klienta

Program MiniMed Care i zarządzanie kontem

MiniMed Care

Firma Medtronic planuje uruchomienie platformy MiniMedCare dla użytkowników pomp MiniMed. Wszyscy użytkownicy pomp Medtronic będą mogli zarejestrować się w MiniMedCare.

Konta będą mogli zakładać użytkownicy pomp oraz rodzice użytkowników pomp.  

Warunkiem koniecznym - wymaganym przez polskie prawo -  będzie wypełnienie KARTY REJESTRACJI i przesłanie jej pod adres: 

Medtronic Poland Sp. z.o.o. 

ul. Polna 11

00 633 Warszawa

 

Po otrzymaniu przez nas karty rejestracji zostanie do Ciebie wysłany link rejestracyjny w celu utworzenia konta.

 

Uprzejmie informujemy, że  aktualnie istnieje możliwość REJESTRACJI 
 

 

DLACZEGO WARTO SIĘ ZAREJESTROWAĆ?

W momencie uruchomienia możliwości rejestracji - poinformujemy Państwa tutaj. 

Rejestrując się w programie MiniMedCare:

  • w pierwszej kolejności dowiesz się o najnowszych badaniach i nowych produktach ora
  • będziesz otrzymywać wskazówki ułatwiające radzenie sobie z cukrzycą.
     

KTO BĘDZIE MÓGŁ SIĘ ZAREJESTROWAĆ?

Wszyscy użytkownicy pomp Medtronic będą mogli zarejestrować się w MiniMedCare.

Konta będą mogli zakładać użytkownicy pomp oraz rodzice użytkowników pomp. 

Warunkiem koniecznym - wymaganym przez polskie prawo -  będzie wypełnienie KARTY REJESTRACJI i przesłanie jej pod adres: 

Medtronic Poland Sp. z o.o. 

ul. Polna 11

00 633 Warszawa

Po otrzymaniu przez nas karty rejestracji zostanie do Ciebie wysłany link rejestracyjny.

 

  

 

CO JEST NIEZBĘDNE, ABY UTWORZYĆ I ZMODYFIKOWAĆ MOJE KONTO?

Aby zarejestrować się w MiniMedCare, konieczne jest wypełnienie przez Ciebie KARTY REJESTRACJI i wysłanie jej pocztą do firmy Medtronic. Zdajemy sobie sprawę, że może to być uciążliwe dla Was - ale jest to warunek konieczny wymagany przez polskie prawo. W momencie otrzymania przez nas podpisanej KARTY REJESTRACJI wyślemy link aktywacyjny, który umożliwi zarejestrowanie się do platformy MiniMedCare

Zmiana danych dotyczących konta

Możesz wprowadzać zmiany do swojego konta MiniMedCare przez „Moje konto”,  „Dane użytkownika pompy”. Jeżeli chcesz wprowadzić zmiany w polu, którego nie można zmienić na stronie skontaktuj się z Infolinią Medtronic lub wyślij wiadomość email diabetes.help@medtronic.com  w celu uzyskania dodatkowych informacji.

Nie pamiętasz nazwy użytkownika?

Twoją nazwą użytkownika jest adres e-mail. Jeżeli nie pamiętasz adresu swojego konta, wyślij wiadomość e-mail do naszego zespołu obsługi klienta diabetes.help@medtronic.com, podając imię, nazwisko, datę urodzenia oraz adres zgodnie z danymi w profilu konta. Postaramy się odnaleźć dane Twojego konta.

Nie pamiętasz hasła?

Jeżeli zapomnisz hasło do swojego konta Medtronic, kliknij opcję „Nie pamiętam hasła” na stronie logowania i postępuj zgodnie z instrukcją, aby utworzyć nowe hasło.

Gdy nowe hasło zostanie utworzone, dostaniesz potwierdzenie w wiadomości e-mail.

Moje konto jest zablokowane, co mam zrobić?

Firma Medtronic korzysta z funkcji automatycznego blokowania konta jako środek bezpieczeństwa zapobiegający nieupoważnionemu dostępowi. W skutek tego możesz czasami tymczasowo stracić dostęp do swojego konta. Jeżeli użyjesz (lub kto inny użyje) niewłaściwego hasła przy logowaniu co najmniej pięć razy, konto zostanie zablokowane, dla Twojego bezpieczeństwa, na godzinę.

Po upłynięciu tego czasu Twoje hasło powinno działać normalnie.

Zamykanie konta

JJeżeli chcesz zamknąć swoje konto, wyślij wiadomość e-mail do diabetes.help@medtronic.com, podając imię, nazwisko, datę urodzenia oraz adres zgodnie z danymi w profilu konta.

Wyłączymy Twoje konto, gdy tylko będzie to możliwe. Pamiętaj, że usuniemy wszystkie Twoje dane, zatem jeśli później zmienisz zdanie, konieczne będzie ponowne zarejestrowanie się jako nowy klient. Jeśli chcesz zmienić ustawienia komunikacji, możesz też zrobić to, logując się do swojego konta.

 

Zawartość tej strony internetowej i wszystkie zamieszczone na niej treści mają wyłącznie charakter informacyjny. Nie zastępują one fachowych konsultacji lekarskich, diagnostyki medycznej ani jakichkolwiek terapii lub metod leczenia. Historie pacjentów opisują wyłącznie doświadczenia konkretnych osób. Reakcja na terapię może różnić się w zależności od pacjenta. Zawsze konsultuj z lekarzem informacje o terapii i diagnostyce – zapoznaj się z udzielonymi przez lekarza instrukcjami i zawsze ich przestrzegaj.

© 2016 Medtronic International Trading Sarl™. Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie i użytkowanie niniejszej strony dowolną techniką w całości lub części jest ściśle zabronione bez uprzedniej zgody Medtronic International Trading Sarl. 

MiniMed, Bolus Wizard, SMARTGUARD, Guardian, Enlite oraz CareLink są znakami handlowymi firmy Medtronic, Inc. oraz jej podmiotów zależnych. CONTOUR jest znakiem handlowym firmy Ascensia Diabetes Care.